Contabil Trezorier
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profil candidatului
- Studii superioare economice (de preferat, in domeniul financiar-contabil)
- Experienta relevanta de minimum 5 ani in domeniu (experienta in operatiuni de trezorerie de minimimum 2 ani constituie avantaj)
- Expertiza in intelegerea foarte buna a cerintelor contabile si fiscale
- Cunostiinte si experienta contabila foarte buna
- Capacitatea de interpretare a datelor, extragerea concluziilor din analizele realizate, identificarea solutiilor optime si urmarirea punerii lor in aplicare
- Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office (cunostinte solide de Microsoft Excel, Winmentor/ BI/ alte sisteme de lucru ERP)
- Cunostinte bune de limba engleza
- Deschidere catre nou si catre invatare continua in vederea actualizarii cu noile trenduri tehnologice
- Bune abilitati de organizare si coordonare de proiecte multiple si finalizarea acestora respectand deadline-urile agreate
- Capabilitatea de a-ti desfasura activitatea intr-un grad inalt de autonomie
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala
- Proactivitate si atitudine pozitiva.
Descrierea jobului
Inregistrari contabile
- solduri bancare, extrase, incasari din teren
- bilete la ordin (inregistrare, emitere)
- reconciliere & reevaluare conturi
- operatiuni intercompany
- emitere scrisori de garantie bancara
- calcul si inregistrare dobanzi
- propuneri de optimizari a costurilor financiare
- negociere si tranzactii valutare
- raportare BNR, statistica
- rapoarte de inchidere de luna
- cash flow - actual & estimari
- suport in bugetarea pe termen scurt si in definirea bugetului anual
- colaborarea cu echipa de vanzari pentru rezolvarea intarzierilor la incasari
- urmarirea limitelor de credit si a termenelor de incasare
- blocare & deblocare de clienti
Beneficii
- Pachet salarial motivant, in conformitate cu studiile, experienta si competentele
- Bonus de performanta, direct proportional cu performanta companiei si cea individuala
- Program flexibil si posibilitatea de a lucra remote (2 zile/ saptamana)
- Tichete de masa
- Buget lunar alocat pentru beneficii flexibile (abonament medical in cadrul unei retelei private de sanatate/ tichete de vacanta/ pensie privata)
- Prime pentru diverse evenimente
- Decontare transport
- Concediu de odihna raportat la vechimea totala in munca
- Facilitati bancare
- Training-uri de specialitate pentru dezvoltarea competențelor necesare postului
- Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos, care te va ajuta sa te dezvolti si sa inveti continuu.
Descrierea companiei
Dedicated to Life. Naturally.
Fondată în 1994, compania Prisum este dedicată îmbunătățirii sănătății printr-o gamă largă de produse și servicii.
Ne ducem la îndeplinire Misiunea, parcurgând pași zi de zi în direcția pe care ne-am propus-o
Suntem dedicați consumatorilor noștri prin oferirea unor produse și servicii care să le îmbunătățească sănătatea și astfel, întreaga Viață.
Ne tratăm cu respect angajații, acționarii, partenerii de afaceri și clienții.
Oferim produse sigure, de înaltă calitate și rămânem preocupați în permanență de nevoile și dorințele consumatorilor noștri.
Credem că pasiunea cu care ne urmărim obiectivele, inspirația de care sperăm să dăm dovadă în alegerile făcute și curajul care ne caracterizează - sunt elementele necesare unei creșteri sănătoase.
Dedicated to Life. Naturally.
Viziunea Prisum este aceea de a se dedica Vieții. Respectăm Viața în toate formele sale: natură, oameni, animale. Suntem dedicați acestui vis de a face bine celor din jur. De aceea am ales să oglindim această viziune în "mantra" care ne călăuzește: "Prisum. Dedicated to Life. Naturally."