Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil | Part Time

GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)

Cerinte:
  • Studii medii / de specialitate (cursuri) / superioare finalizate in domeniul economic;
  • 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS);
  • Engleza – nivel minim pentru utilizarea softurilor, programelor si identificarea corecta a documentelor;
  • Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil, preferabil baza de date tip SQL;
  • Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila;
  • Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.

Descrierea jobului

Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)

Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania.
Locatie: Bucuresti, sector 5, in zona Hotelului Marriott.
Program de lucru: Part Time 20 ore pe saptamana, cu posibilitate de trecere la norma intreaga ulterior (Luni – Joi in intervalul 08:30 – 17:00, Vineri 8.30 – 15.00)


Responsabilitati:
  • Gestionarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale in vigoare;
  • Verificarea emiterii facturilor catre clienti in sistemul contabil;
  • Inregistrarea si monitorizarea veniturilor si cheltuielilor inregistrate in avans;
  • Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila (facturi, extrase, note contabile conexe);
  • Participarea la lucrarile de inchidere de luna / an si reconcilierea conturilor;
  • Verificarea balantei (clienti / furnizori, plati / rest de incasat / de platit);
  • Preluarea extraselor de cont din platforma bancara, efectuare plati interne / externe;
  • Organizarea si actualizarea documentelor in ordine cronologica;
  • Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
Beneficii:
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Tichete de masa – 30 RON/Tichet (in cazul in care nu exista un loc de munca principal unde se primesc tichete);
  • Training intern de la personalul deja existent si suport tehnic din partea societatii de soft;
  • Locatie accesibila in Bucuresti, sectorul 5.

Descrierea companiei

GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii

Publicat 10 Mai 2024 Reactualizat 17 Mai 2024 Expiră 9 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.