Contabil | Part Time
GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)
Cerinte:
Cerinte:
- Studii medii / de specialitate (cursuri) / superioare finalizate in domeniul economic;
- 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS);
- Engleza – nivel minim pentru utilizarea softurilor, programelor si identificarea corecta a documentelor;
- Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil, preferabil baza de date tip SQL;
- Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila;
- Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.
Descrierea jobului
Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)
Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania.
Locatie: Bucuresti, sector 5, in zona Hotelului Marriott.
Program de lucru: Part Time 20 ore pe saptamana, cu posibilitate de trecere la norma intreaga ulterior (Luni – Joi in intervalul 08:30 – 17:00, Vineri 8.30 – 15.00)
Responsabilitati:
Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania.
Locatie: Bucuresti, sector 5, in zona Hotelului Marriott.
Program de lucru: Part Time 20 ore pe saptamana, cu posibilitate de trecere la norma intreaga ulterior (Luni – Joi in intervalul 08:30 – 17:00, Vineri 8.30 – 15.00)
Responsabilitati:
- Gestionarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale in vigoare;
- Verificarea emiterii facturilor catre clienti in sistemul contabil;
- Inregistrarea si monitorizarea veniturilor si cheltuielilor inregistrate in avans;
- Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila (facturi, extrase, note contabile conexe);
- Participarea la lucrarile de inchidere de luna / an si reconcilierea conturilor;
- Verificarea balantei (clienti / furnizori, plati / rest de incasat / de platit);
- Preluarea extraselor de cont din platforma bancara, efectuare plati interne / externe;
- Organizarea si actualizarea documentelor in ordine cronologica;
- Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masa – 30 RON/Tichet (in cazul in care nu exista un loc de munca principal unde se primesc tichete);
- Training intern de la personalul deja existent si suport tehnic din partea societatii de soft;
- Locatie accesibila in Bucuresti, sectorul 5.
Descrierea companiei
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii
Publicat
10 Mai 2024
Reactualizat
17 Mai 2024
Expiră
9 Iun. 2024
Joburi similare